U neemt via het contactformulier of telefonisch contact met mij op. In een eerste (telefonisch) gesprek bekijken we of ik iets voor u kan betekenen.
Zo ja, dan maken we een afspraak voor een uitvoerig gesprek via videobellen. We brengen dan samen uw zorgsituatie in kaart en kijken wat de belangrijkste knelpunten zijn die u opgelost wilt hebben. We bespreken welke taken u zelf oppakt, en welke regeltaken ik voor u ga doen. Ook vraag ik uw toestemming om namens u contact op te mogen nemen met betrokken instanties en organisaties (zie Toestemmingsverklaring).
Na ons gesprek ontvangt u van mij een overzicht van de gemaakte afspraken en eventueel een offerte. Vervolgens ga ik voor u aan het werk. Ik ga op zoek naar informatie, bel naar instanties en neem waar nodig regeltaken van u over. De voortgang van mijn werk koppel ik regelmatig naar u terug. Wijzigt er iets in uw situatie? Geen probleem, dan stellen we de afspraken bij.